Dokonanie zakupu lub wybór usługi w internecie to złożony proces.
Jest ciężko. Na każdym etapie toczy się nieustanna walka o klienta. Ale to na stronie docelowej rozgrywa się najważniejsza bitwa.
Jeżeli strona jest słaba, to nie pomoże nawet najlepsza reklama. Potencjalny klient jest stracony, a obraz Twojej firmy ulatnia się z jego głowy jak kamfora.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się, czy Twoja strona sprzyja sprzedaży, to czas na kompleksową analizę. Czas na audyt.

Nie tylko SEO, czyli audyt kompleksowy
Optymalizacja strony docelowej pod kątem SEO (wyszukiwania organicznego) nie powinna być jedynym aspektem audytu. W naszych analizach kładziemy również nacisk na odbiór strony przez realnych ludzi, a nie roboty indeksujące. Tak, by były jak najlepiej dopasowane do klientów, a nie tylko wyszukiwarki Google.
Korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia w tworzeniu i modernizowaniu stron przeprowadzamy wielostopniowe audyty stron docelowych, skupiając się na analizie struktury i kodu oraz mechanice działania strony, analizie treści, analizie UX oraz analizie „behawioralnej”, czyli mówiąc potocznie „spojrzeniu okiem klienta”. Przeprowadzamy również badania ścieżki zakupowej oraz poznawczej, badanie konkurencji i audyty kampanii AdWords.
Zakres oraz stopień złożoności audytu jest za każdym razem dobierany indywidualnie.
W czym możemy Ci pomóc
Audyt strony internetowej
Ocena strony ``fachowym okiem`` pozwala wychwycić błędy, które mogą być na pozór błahe, ale w praktyce często mają kluczowe znaczenie w procesie decyzyjnym klienta. Większość osób nadal podchodzi z nieufnością do ofert zamieszczanych w internecie, dlatego skłonienie ich do wyboru naszych produktów lub usług jest procesem bardzo złożonym.
Audyt sklepu internetowego
Klienci są obecnie w komfortowej sytuacji. Wybór jest ogromny, lista konkurujących ze sobą sklepów stale się wydłuża. O tym, kto dokona sprzedaży często decydują detale, niuanse. Chcesz zdobyć przewagę na konkurencją i zwiększyć współczynnik konwersji, a tym samym zwiększyć dochody z Twojego sklepu internetowego? Czekamy na Ciebie!
Audyt kampanii AdWords
Odpowiednio zoptymalizowana kampania AdWords może być podstawowym źródłem ruchu na stronie i kołem zamachowym całego naszego biznesu. Skonfigurowana nieprawidłowo może narazić na bezsensowne roztrwonienie środków reklamowych. Chcesz dowiedzieć się jaka jest Twoja sytuacja?
Oferta podstawowa
zł 299
Usługa obejmuje:
badanie poprawności oraz szybkości działania strony docelowej
analizę czytelności i atrakcyjności wizualnej układu graficznego
sprawdzenie przystosowania strony do urządzeń mobilnych
analizę treści pod kątem jakości i klarowności przekazu
podstawowy audyt SEO
badanie behawioralne, czyli spojrzenie "oczami klienta"
badanie strony pod kątem UX
przygotowanie komletnego raportu wraz z wskazówkami do optymalizacji
wdrożenie i szkolenie z obsługi Google Analytics
Jesteśmy do dyspozycji
Czas na badanie?
Czy warto?
Warto. Audyt i analiza stron internetowych jest działaniem wspomagającym sprzedaż, czyli przynoszącym wymierne korzyści. Pozwala na zaoszczędzenie środków trwonionych na nieefektywne zabiegi reklamowe oraz zwiększeniu stopnia zwrotu z inwestycji.
Jest tym, co może dać Ci przewagę nad konkurencją. Dzięki naszej elastycznej ofercie usługa jest teraz dostępna także dla małych i mikro przedsiębiorstw.
