Audyty i optymalizacja stron oraz sklepów internetowych - Studio Morion Scroll to top

Audyt i optymalizacja stron oraz sklepów internetowych

Dokonanie zakupu lub wybór usługi w internecie to złożony proces.
Jest ciężko. Na każdym etapie toczy się nieustanna walka o klienta. Ale to na stronie docelowej rozgrywa się najważniejsza bitwa.

Jeżeli strona jest słaba, to nie pomoże nawet najlepsza reklama. Potencjalny klient jest stracony, a obraz Twojej firmy ulatnia się z jego głowy jak kamfora.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, czy Twoja strona sprzyja sprzedaży, to czas na kompleksową analizę. Czas na audyt.

Audyt i optymalizacja stron oraz sklepów internetowych

Nie tylko SEO, czyli audyt kompleksowy

Optymalizacja strony docelowej pod kątem SEO (wyszukiwania organicznego) nie powinna być jedynym aspektem audytu. W naszych analizach kładziemy również nacisk na odbiór strony przez realnych ludzi, a nie roboty indeksujące. Tak, by były jak najlepiej dopasowane do klientów, a nie tylko wyszukiwarki Google.

 

Korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia w tworzeniu i modernizowaniu stron przeprowadzamy wielostopniowe audyty stron docelowych, skupiając się na analizie struktury i kodu oraz mechanice działania strony, analizie treści, analizie UX oraz analizie „behawioralnej”, czyli mówiąc potocznie „spojrzeniu okiem klienta”. Przeprowadzamy również badania ścieżki zakupowej oraz poznawczej, badanie konkurencji i audyty kampanii AdWords.

 

Zakres oraz stopień złożoności audytu jest za każdym razem dobierany indywidualnie.

W czym możemy Ci pomóc

Audyt strony internetowej

Ocena strony ``fachowym okiem`` pozwala wychwycić błędy, które mogą być na pozór błahe, ale w praktyce często mają kluczowe znaczenie w procesie decyzyjnym klienta. Większość osób nadal podchodzi z nieufnością do ofert zamieszczanych w internecie, dlatego skłonienie ich do wyboru naszych produktów lub usług jest procesem bardzo złożonym.

Audyt sklepu internetowego

Klienci są obecnie w komfortowej sytuacji. Wybór jest ogromny, lista konkurujących ze sobą sklepów stale się wydłuża. O tym, kto dokona sprzedaży często decydują detale, niuanse. Chcesz zdobyć przewagę na konkurencją i zwiększyć współczynnik konwersji, a tym samym zwiększyć dochody z Twojego sklepu internetowego? Czekamy na Ciebie!

Audyt kampanii AdWords

Odpowiednio zoptymalizowana kampania AdWords może być podstawowym źródłem ruchu na stronie i kołem zamachowym całego naszego biznesu. Skonfigurowana nieprawidłowo może narazić na bezsensowne roztrwonienie środków reklamowych. Chcesz dowiedzieć się jaka jest Twoja sytuacja?

Oferta podstawowa

299

Usługa obejmuje:

  • badanie poprawności oraz szybkości działania strony docelowej

  • analizę czytelności i atrakcyjności wizualnej układu graficznego

  • sprawdzenie przystosowania strony do urządzeń mobilnych

  • analizę treści pod kątem jakości i klarowności przekazu

  • podstawowy audyt SEO

  • badanie behawioralne, czyli spojrzenie "oczami klienta"

  • badanie strony pod kątem UX

  • przygotowanie komletnego raportu wraz z wskazówkami do optymalizacji

  • wdrożenie i szkolenie z obsługi Google Analytics

Jesteśmy do dyspozycji

Czas na badanie?

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wymagane)

Czy warto?

Warto. Audyt i analiza stron internetowych jest działaniem wspomagającym sprzedaż, czyli przynoszącym wymierne korzyści. Pozwala na zaoszczędzenie środków trwonionych na nieefektywne zabiegi reklamowe oraz zwiększeniu stopnia zwrotu z inwestycji.
Jest tym, co może dać Ci przewagę nad konkurencją. Dzięki naszej elastycznej ofercie usługa jest teraz dostępna także dla małych i mikro przedsiębiorstw.

Audyt i optymalizacja stron oraz sklepów internetowych